با استفاده از این تنظیمات شما می توانید جامعه مخاطبین تبلیغات خود را بر اساس خواسته خود، هدفمند کنید. لازم به ذکر است که هزینه کلیک آگهی به طور خودکار با تغییر این تنظیمات تغییر می کند و شما می توانید با توجه به بودجه خود، آگهی خود را برای جامعه خاصی منتشر کنید.

نمایش مکانی

با استفاده از تبلیغات بر اساس مکان (Location Based Ads) شما می توانید پیام بازاریابی خود را با توجه به مکان کاربران خود تغییر دهید. این تنظیمات باعث می شود شما پیام های آگهی خود را برای چندین سناریو مختلف تنظیم کنید. با دانستن مکان کاربران شما می توانید در آگهی خود پیشنهاداتی ارائه دهید که برای آنها آشنا باشد و با مکان آنها ارتباط داشته باشد. این تنظیمات آگهی شما را بسیار صمیمی نشان می دهد، فقط لازم است که درست از این امکانات استفاده کنید.به عنوان مثال اگر شما در شهر های تهران و کرج تحویل رایگان محصولات داشته باشید می توانید یک آگهی با این مضمون فقط برای کاربران این دو شهر داشته باشید. و یا اگر تنها در یک شهر سرویس خود را ارائه می دهید آگهی خود را فقط برای کاربران آن شهر منتشر کنید. با اینکار احتمال جلب کاربر برای شما بیشتر شده و از هزینه اضافی جلوگیری می شود.

نمایش موضوعی

با استفاده از تبلیغات موضوعی (Personalized Ads) شما می توانید آگهی خود را در سایت ها و یا برنامه هایی نمایش دهید که موضوعی مرتبط با سرویس و یا محصولات شما دارند. به عنوان مثال اگر شما خدمات مرتبط با کامپیوتر ارائه می دهید، با استفاده از تنظیمات نمایش موضوعی می توانید فقط نمایش در این دسته بندی را انتخاب کرده و در نتیجه جامعه مخاطبین هدفمند تری نسبت به عموم خواهید داشت. همین عامل احتمال جلب نظر کاربران را بیشتر خواهد کرد.

انتخاب سیستم عامل

با انتخاب سیستم عامل مخاطب شما می توانید آگهی های خود را بسیار هدفمندانه تر نمایش دهید. به عنوان مثال در سرویسی که بیشتر مرتبط با تلفن های همراه است، انتخاب سیستم عامل های همراه مانند اندروید و آی او اس می تواند مخاطبان با ارزشتری برای شما داشته باشد، و یا اگر سایت شما واکنش گرا (Responsive) نمی باشد، شما می توانید تنها در سیستم عامل های کامپیوتر شخصی آگهی خود را نمایش دهید.

انتخاب روزهای هفته

با انتخاب روزهای هفته برای نمایش آگهی، شما می توانید بسته به نیاز خود آگهی خود را هدفمند تر کنید. به عنوان مثال اگر حراجی در آخر هفته دارید، اگر آگهی خود را چند روز قبل از حراج نمایش دهید هم احتمال بازدید شما بالاتر می رود و هم در هزینه شما صرفه جویی می شود. چراکه احتمال دریافت نتیجه از جامعه خاص بسیار بیشتر است. همچنین با تجه به تحقیقات بهترین روزهای تبلیغات در روزهای پایانی هفته می باشد، و در روز های پرکار هفته این مقدار به حداقل می رسد.

انتخاب ساعات روز

انتخاب ساعت های خاص در روز می تواند احتمال بهره وری از تبلیغ را بسیار بالا ببرد. معمولا در طول روز تعداد کلیک ها بسیار زیاد است و در ساعات نیمه شب این تعداد به حداقل می رسد. شما می توانید بهره وری از تبلیغات اینترنتی خود را با حذف ساعات کم کلیک، بسیار بالا ببرید.

هدف گیری مجدد

با هدف گیری کاربرانی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند، شما می توانید حس وفاداری در کاربران خود را بالا ببرید. زمانی که برای شما تعداد بالای بازدید کننده سایت اهمیت ویژه ای ندارد و تنها به دنبال بازدید دوباره و وفاداری کاربران هستید، این ویژگی به شما کمک بسیاری می کند.

  • بیشتر می خواهید بخوانید؟

    راهنمای تنظیمات نمایش

    راهنمای سیستم تبلیغات

    می توانید با مطالعه راهنمای ثبت آگهی در سیستم پخش آگهی وب مارکتر و دریافت گزارشات نمایش و کلیک آگهی و همچنین سایر ابزاری که این سیستم در اختیار شما قرار میدهد کنترل بیشتری بر روی تبلیغات خود داشته باشید.

    وبلاگ تبلیغات و آگهی

    وبلاگ تبلیغات و آگهی

    شما می توانید همیشه از طریق وبلاگ وب مارکتر بیشتر در مورد تبلیغات و شیوه های بهینه ثبت آگهی در فضای مجازی بیشتر بدانید و همچنین از آخرین فن آوری های افزوده شده به سیستم و اخبار و به روزرسانی های وب مارکتر با خبر شوید.

    کسب درآمد با نمایش آگهی

    کسب درآمد با نمایش آگهی

    اگر صاحب سایت، وبلاگ و یا نرم افزار های دستگاه های همراه هستید می توانید با استفاده از API نمایش آگهی سیستم وب مارکتر با پخش آگهی ها در نرم افزار و یا صفحات سایت خود کسب درآمد کنید.