دایره برندینگ خود را کامل کنید
تبلیغات اینترنتی در حقیقت جایگزین روش های قدیمی تبلیغات نمی شود و تنها دایره آنها را تکمیل می کند. میلیارد ها کاربر اینترنت در سرتاسر دنیا پتانسیل ایجاد موقعیت های جدیدی برای توسعه کسب و کار شما فراهم می کنند. تبلیغات سه رسانه (چاپی، تلویزیون و رادیو) به تنهایی دیگر نمی توانند به همه بازار دسترسی داشته باشند، شما باید روش های تبلیغاتی گذشته خود را با تبلیغات اینترنتی همراه کنید تا از بازار بسیار عظیم کاربران آنلاین بهره مند شوید.
از قراردادهای بلند مدت پر هزینه دوری کنید
تبلیغات می تواند بسیار هزینه بردار باشد، مخصوصا در صورتی که شما تنها برای مدت محدودی به آن نیاز دارید (مثل تبلیغات سیاسی، یک رویداد و یا حراج فصلی). تبلیغات اینترنتی هزینه کمتری داشته و شما می توانید برای هر مدت زمانی که برای شما لازم است از آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید بر اساس نتایج بدست آمده، تغییراتی در کمپین خود به عمل آورید.
بدست آوردن بازار از طریق هدف گیری مجدد کاربر
همیشه بازار مخاطب شما با اولین بار که بنر تبلیغاتی شما را می بینند، مشتری سرویس شما نخواهند شد. این اتفاق هر چند وقت یکبار رخ می دهد. نمایش تبلیغات از طریق هدف گیری مجدد کاربر راهی بسیار مناسب برای یادآوری به کاربر می باشد که شاید سرویس شما راه حلی برای مشکل و یا نیاز آنها ارائه می دهد.
از هدف گیری منطقه ای بهره ببرید
تبلیغات اینترنتی به شما کنترل کامل برای انتخاب منطقه پخش تبلیغات را می دهد. به این ترتیب شما می توانید به صورت کاملا موثر از مکان جغرافیایی استفاده کنید.
تبلیغات را در سایت های مرتبط نمایش دهید
دانستن علایق کاربر مخاطب به دیده شدن تبلیغات شما بسیار کمک می کند. آگهی های بنری که بالای سایتی مرتبط با سرویس شما قرار می گیرد، احتمال دیده شدن و کلیک را بسیار بالا می برد تا زمانی که هیچ کاربری از جامعه مخاطبین شما آگهی شما را نبینند.
از امکانات آماری استفاده کنید
داشتن توانایی ردیابی و دریافت بازتاب از تبلیغاتتان بسیار مهم است. استفاده از تبلیغات اینترنتی به شما می تواند بازتاب آماری ماهیانه و حتی هفتگی دهد. این گونه اطلاعات به شما می گوید که تلاش بازاریابی شما موفق بوده و یا نیاز به تغییر دارد. گزارش های بازتابی می تواند به بهبود استراتژی شما و بازاریابی موفقتر منجر شود.
از بازاریابی ارزان لذت ببرید
تبلیغات آنلاین در مقابل تبلیغات بیلبوردی و رسانه های سه گانه بسیار کم هزینه است. بسیاری از استارت آپ ها تنها با هزینه بسیار کمی سرویس خود را به میلیون ها بازدید کننده اینترنتی معرفی می کنند.