ثبت نام کنید

اولین قدم برای ثبت آگهی در وب مارکتر ثبت نام در سایت می باشد. شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود و یا ثبت نام با ایمیل در وب مارکتر عضو شوید و از سرویس های آن استفاده کنید.

انتخاب نوع آگهی

مرحله بعد برای ثبت آگهی در وب مارکتر انتخاب نوع آگهی بر اساس نیاز شما می باشد. شما می توانید بسته به نیاز خود از بین این سه نوع یکی را برای تبلیغ خود انتخاب کنید:

آگهی متنی:این نوع آگهی فاقد تصویر می باشد و یک عنوان به همراه توضیحات و آدرس سایت شما برای کاربران نمایش داده می شود. در این نوع آگهی هزینه نمایش رایگان می باشد.

آگهی لیدربورد:این آگهی به صورت بنر عموما در بالا و یا پایین سایت ها و برنامه های کاربردی دستگاه های همراه قرار می گیرد. تصویر آگهی ابعاد استاندارد 728 در 90 پیکسل دارند. هزینه نمایش این نوع آگهی 2 ریال می باشد.

آگهی ام.پی.یو:این آگهی به صورت بنر عموما در نوار های کناری سایت ها و یا برنامه های کاربردی دستگاه های همراه قرار می گیرد. تصویر آگهی ابعاد استاندارد 300 در 250 پیکسل دارند. هزینه نمایش این نوع آگهی 2 ریال می باشد.

محتوای آگهی

انتخاب کمپین:شما می توانید آگهی های خود را با استفاده از کمپین دسته بندی کنید. توضیحات بیشتر در بخش کمپین داده شده است. همچنین می توانید آگهی خود را بدون کمپین قرار دهید.در این مرحله تیتر و توضیحات (در صورت نوع آگهی متنی) و پیوند آگهی خود را به همراه تصویر (در صورت نوع آگهی تصویری) وارد می کنید.

وب مارکتر در کنترل کمپین تبلیغات اینترنتی می تواند به شما کمک کند. شما می توانید به راحتی برای کمپین خود چندین آگهی مختلف ایجاد کنید و نتیجه آماری آنها را در طی ماه و یا هفته بررسی کنید. این بدین معنی است که شما می توانید به تعداد دلخواه برای هر محصول و یا سرویس خود آگهی با انواع مختلف داشته باشید و همه آنها را در یک کمپین منسجم کنترل کنید.

این کار به شما کمک می کند تا برای یک محصول برای مخاطبین مختلف آگهی های هدفمند و شخصی سازی شده داشته باشید. به عنوان مثال شما می توانید در کمپین تبلیغاتی خود برای کاربران کامپیوتر های شخصی یک آگهی خاص داشته باشید و برای کاربران دستگاه های همراه آگهی مرتبط با آن دستگاه ها ایجاد کنید. شهر های مختلف می توانند آگهی های مختلفی در یک کمپین داشته باشند، در این صورت آگهی شما با مخاطب بسیار مرتبط خواهد بود و احتمال جلب کاربر را برای شما بیشتر خواهد کرد.

تنظیمات نمایش آگهی

با استفاده از این تنظیمات شما می توانید جامعه مخاطبین تبلیغات خود را بر اساس خواسته خود، هدفمند کنید. لازم به ذکر است که هزینه کلیک آگهی به طور خودکار با تغییر این تنظیمات تغییر می کند و شما می توانید با توجه به بودجه خود، آگهی خود را برای جامعه خاصی منتشر کنید.

نمایش مکانی:

با استفاده از تبلیغات بر اساس مکان (Location Based Ads) شما می توانید پیام بازاریابی خود را با توجه به مکان کاربران خود تغییر دهید. این تنظیمات باعث می شود شما پیام های آگهی خود را برای چندین سناریو مختلف تنظیم کنید. 

نمایش موضوعی:

با استفاده از تبلیغات موضوعی (Personalized Ads) شما می توانید آگهی خود را در سایت ها و یا برنامه هایی نمایش دهید که موضوعی مرتبط با سرویس و یا محصولات شما دارند. 

انتخاب سیستم عامل:

با انتخاب سیستم عامل مخاطب شما می توانید آگهی های خود را بسیار هدفمندانه تر و برای کاربران سیستم عامل های خاصی نمایش دهید.

 انتخاب روزهای هفته:

با انتخاب روزهای هفته برای نمایش آگهی، شما می توانید بسته به نیاز خود در روز های خاصی از هفته آگهی خود را انتشار دهید. 

انتخاب ساعات روز:

انتخاب ساعت های خاص در روز می تواند احتمال بهره وری از تبلیغ را بسیار بالا ببرد. معمولا در طول روز تعداد کلیک ها بسیار زیاد است و در ساعات نیمه شب این تعداد به حداقل می رسد. شما می توانید بهره وری از تبلیغات اینترنتی خود را با حذف ساعات کم کلیک، بسیار بالا ببرید.

هزینه نمایش:آگهی های نوع متنی هزینه نمایش رایگان دارند و آگهی های نوع ام پی یو و لیدربورد، هزینه نمایش ثابت 2 ریال دارند. با تغییر تنظیمات نمایش آگهی، هزینه نمایش تغییر نخواهد کرد.

هزینه کلیک:هزینه کلیک آگهی ها در وب مارکتر از 1,000 ریال آغاز می شود. با هدفمند کردن نمایش آگهی در تنظیمات هزینه کلیک آگهی به صورت خودکار افزایش می یابد و در همان لحظه به شما نشان داده می شود.

شما می توانید پس از ثبت آگهی در بخش تنظیمات آگهی ثبت شده آمار نمایش و آمار کلیک آگهی خود را به صورت نمودار مشاهده کنید. در این نمودار تعداد بازدید و همچنین تعداد کلیک بر روی آگهی را در 10 روز اخیر می توانید مشاهده کنید. همچنین با توجه به آمار ماهیانه میانگین یکساله، یک ماهه، یک هفته و همچنین روزانه برای شما محاسبه می شود.

  • بیشتر می خواهید بخوانید؟

    راهنمای تنظیمات نمایش

    راهنمای تنظیمات نمایش

    انتخاب شما در شرایط نمایش آگهی می تواند به شما امکان هدف گیری دقیق تر مخاطبان را می دهد. سیستم پخش آگهی وب مارکتر به شما امکان انتخاب شرایط پخش از نظر زمانی و مکانی و شرایط مخاطب را می دهد.

    وبلاگ تبلیغات و آگهی

    وبلاگ تبلیغات و آگهی

    شما می توانید همیشه از طریق وبلاگ وب مارکتر بیشتر در مورد تبلیغات و شیوه های بهینه ثبت آگهی در فضای مجازی بیشتر بدانید و همچنین از آخرین فن آوری های افزوده شده به سیستم و اخبار و به روزرسانی های وب مارکتر با خبر شوید.

    کسب درآمد با نمایش آگهی

    کسب درآمد با نمایش آگهی

    اگر صاحب سایت، وبلاگ و یا نرم افزار های دستگاه های همراه هستید می توانید با استفاده از API نمایش آگهی سیستم وب مارکتر با پخش آگهی ها در نرم افزار و یا صفحات سایت خود کسب درآمد کنید.